Wykłady są prowadzone przez wybitnych prelegentów, wśród których znajdują się trenerzy biznesu, adwokaci, a także specjaliści od analiz rynku i zarządzania. 

 

mm2

7.50 – 8.50

Rejestracja uczestników

 

 

 

 

 

8.50 – 10.50

Uroczyste otwarcie konferencjiProwadzący Tomasz Telus (Sala A)

Feedback? Jaki feedback? To był zwykły „opr”, czyli jak zwracać uwagę pracownikom, żeby czuli motywację do zmiany zachowania.

Łukasz Laskowski, Poziom 4

Nowoczesna placówka medyczna i zadowoleni pacjenci – jak to osiągnąć?

Anna Banaszkiewicz-Rosińska, eGabinet.pl

Wyzwania społeczno-środowiskowe i organizacyjne lidera ESG w ochronie zdrowia
Marta Chalimoniuk – Nowak, BCC

Optymalizacja lejka sprzedażowego w placówce medycznej

Marcin Fiedziukiewicz, kliniki.pl

10.50-11.20

Przerwa kawowa

Nazwa sali

Obsługa pacjenta (Sala B)

Regulacje prawne i kontrola (Sala C)

E-usługi w medycynie (Sala D)

Zarządzanie i strategia (Sala E)

 

 

 

 

 

 

 

11.20-12:50

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Standardy prowadzenia rozmowy z wymagającymi i roszczeniowymi pacjentami. Stworzenie procedury reklamacyjnej w kilku krokach.
Aleksandra Laskowska,  CzasSzkolenia.pl

Wymagania prawne z zakresu ochrony środowiska dla Placówek Medycznych
Marcin Kuszaj, AGM Przedsiębiorstwo Konsultingowe

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna w świetle aktualnych  zmian.
Agnieszka Rudnicka-Szymczak   Centrum e-Zdrowia

Nowoczesny model transformacji biznesu poprzez autentyczne przywództwo.  
Monika Sienkiewicz  doradca ds. strategii i rozwoju

Poprawa jakości i skuteczności w obsłudze Rejestracji.

Joanna Ptaszek-Trzyna, MedycznaRejestracja.pl

Ustawa o jakości w ochronie zdrowia – co czeka placówki medyczne?
Helena Wloka,  AGM Przedsiębiorstwo Konsultingowe

Innowacyjne technologie – rozszerzona rzeczywistość na sali operacyjnej. 
Jacek Maćkowiak, RSQ Technologies

Kliniki.pl – czyli narzędzia do promocji placówki i budowania jej silnej marki

Najlepsza strategia obsługi pacjenta – jak dzięki matrycy skuteczności zaprojektować obsługę pacjenta w najlepszej formie?

Łukasz Laskowski, Poziom 4

Jak przeżyć kontrolę sanepid w placówce medycznej i nie zwariować? O czym warto pamiętać przed i w trakcie kontroli?  
Katarzyna Łempicka, Trener Biznesu

E-Doręczenia w placówce medycznej. Zasady funkcjonowania i terminy wprowadzenia.
dr Wojciech Krówczyński, GRAWENA CONSULTING

Strategia – jak wyznaczyć strategię i podłączyć do niej ludzi tak, aby wszyscy zmierzali w obranym kierunku.  
Monika Sienkiewicz  doradca ds. strategii i rozwoju

12:50-13:20

Przerwa kawowa

Nazwa sali

Świadczenia komercyjne  (Sala B)

Współpraca z NFZ cz. 1 (Sala C)

Prawo medyczne (Sala D)

Zarządzenie zespołem cz. 1  (Sala E)

 

 

 

 

 

 

 

13.20-14:50

 

SŁOWO-MUZYKA-ZAPACH czyli jak zastosowanie tej sprawdzonej kompilacji zwiększy zyski w Twojej placówce?

Anna Banaszkiewicz-Rosińska, eGabinet.pl

Dostępność do świadczeń zdrowotnych, a organizacja harmonogramu przyjęć w podmiocie leczniczym.
Katarzyna Adamska, Kancelaria Fairfield

$Prawna placówka – czyli jak prosto i zgodnie z przepisami zarządzać placówką medyczną?

dr Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego

Coaching zespołowy w placówce medycznej. Jak skutecznie wspierać i rozwijać zespoły pracownicze.
Aleksandra Laskowska,  CzasSzkolenia.pl

Sprzedaż można pokochać – co należy wiedzieć o procesie sprzedaży w celu promowania usług medycznych? 
Aleksandra Laskowska, Trener Biznesu

Pacjent u świadczeniodawcy, a wyniki kontroli RPP. 
Case study  
Michał Wicherski, Kancelaria Fairfield

Zakaz konkurencji personelu placówek medycznych
 
dr Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego

Wyzwania dla systemów IT w medycynie
Marek Żołnowski, Eurosoft

BOMBA WYBUCHŁA I CO DALEJ?

Strategie zarządzania sytuacjami kryzysowymi w komunikacji marek medycznych  
Dorota Gładkowska, Case Consulting

 

Myszka Miki u lekarza, czyli prawo autorskie w placówce medycznej  dr Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego

Sekrety motywacji. Co demotywuje pracowników i obniża ich zaangażowanie?

Aleksandra Laskowska,  CzasSzkolenia.pl

14.50-15.20

Przerwa kawowa

Nazwa sali

Marketing medyczny  (Sala B)

Współpraca z NFZ cz. 2 (Sala C)

Bezpieczeństwo w sieci (Sala D)

Nowoczesny menedżer (Sala E)

 

 

 

 

 

15:20 -16.20

 

 

 

 

Czemu nie działa? – najczęstsze błędy w marketingu placówek medycznych i jak ich unikać.

Dorota Gładkowska, Case Consulting

Koordynacja opieki zdrowotnej. Pacjent w centrum uwagi.
 Katarzyna Adamska, Kancelaria Fairfield

 

Atak typu Ransomwareanaliza zagrożenia dla organizacji i skuteczne metody przeciwdziałania w ochronie zdrowia.

Piotr Rybicki Centrum e-Zdrowia

„WIELKA PIĄTKA” czyli  5 zasad zarządzania placówką medyczną

dr Wojciech Krówczyński, GRAWENA CONSULTING

Wyróżnij się albo giń – skuteczny content marketing w placówkach medycznych.

Dorota Gładkowska, Case Consulting

Kontrola NFZ w podmiocie leczniczym, a rozliczanie świadczeń. Jak się przygotować?
 Michał Wicherski, Kancelaria Fairfield

Lepiej zapobiegać niż leczyć – rozpoznawanie  i ochrona przed incydentami bezpieczeństwa.
dr Wojciech Krówczyński, GRAWENA CONSULTING

  Zwinne zarządzanie (ang. Agile Management)potencjał i zagrożenia

Marta Chalimoniuk – Nowak, BCC  

16:20 -16.35

Przerwa kawowa

Nazwa sali

Prawo i biznes medyczny (Sala B)

Sesja ogólna (Sala C)

Sesja ogólna (Sala D)

Zarządzenie zespołem cz. 2 (Sala E)

 

 

 

 

16:35 -17.35

Reklama wyrobów medycznych oczami prawnika. Jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości prawnej?  Monika Dopieralska, SMOK Kancelaria Prawna

Jak znaleźć dobrą rejestratorkę? Profesjonalna rekrutacja pracowników Działu Obsługi Pacjenta  
Katarzyna Łempicka, Trener Biznesu

Naruszenia ochrony danych, przykłady naruszeń  i postępowanie względem UODO
dr Wojciech Krówczyński, GRAWENA CONSULTING

Kolorowa współpraca z zespołem, czyli jak wykorzystać kolory osobowości współpracowników do właściwego zarządzania?

Łukasz Laskowski, Poziom 4

Medycyna estetyczna – jak minimalizować ryzyko ewentualnej odpowiedzialności prawnej, finansowej czy wizerunkowej?  
 Małgorzata Bernatek, SMOK Kancelaria Prawna

Wprowadzanie funkcji opiekuna pacjenta w placówce medycznej – kiedy/czy warto?
Katarzyna Łempicka, Trener Biznesu

Rola i znaczenie Inspektora Ochrony Danych w procesie przeglądu zgodności z RODO placówki medycznej
dr Wojciech Krówczyński, GRAWENA CONSULTING

Jak działać dobrze i nie popełniać błędów, kiedy musisz zarządzać swoimi kolegami.

Łukasz Laskowski, Poziom 4

Zakończenie Konferencji