7.50 – 8.50
|
Rejestracja uczestników
|
8.50 – 10.50
|
Uroczyste otwarcie konferencji : Prowadzący Tomasz Telus (Sala A)
|
Feedback? Jaki feedback? To był zwykły „opr”, czyli jak zwracać uwagę pracownikom, żeby czuli motywację do zmiany zachowania.
Łukasz Laskowski, Poziom 4
|
Nowoczesna placówka medyczna i zadowoleni pacjenci – jak to osiągnąć?
Anna Banaszkiewicz-Rosińska, eGabinet.pl
|
Wyzwania społeczno-środowiskowe i organizacyjne lidera ESG w ochronie zdrowia Marta Chalimoniuk – Nowak, BCC
|
Optymalizacja lejka sprzedażowego w placówce medycznej
Marcin Fiedziukiewicz, kliniki.pl
|
10.50-11.20
|
Przerwa kawowa
|
Nazwa sali
|
Obsługa pacjenta (Sala B)
|
Regulacje prawne i kontrola (Sala C)
|
E-usługi w medycynie (Sala D)
|
Zarządzanie i strategia (Sala E)
|
11.20-12:50
|
Standardy prowadzenia rozmowy z wymagającymi i roszczeniowymi pacjentami. Stworzenie procedury reklamacyjnej w kilku krokach. Aleksandra Laskowska, CzasSzkolenia.pl
|
Wymagania prawne z zakresu ochrony środowiska dla Placówek Medycznych Marcin Kuszaj, AGM Przedsiębiorstwo Konsultingowe
|
Elektroniczna Dokumentacja Medyczna w świetle aktualnych zmian. Agnieszka Rudnicka-Szymczak Centrum e-Zdrowia
|
Nowoczesny model transformacji biznesu poprzez autentyczne przywództwo. Monika Sienkiewicz doradca ds. strategii i rozwoju
|
Poprawa jakości i skuteczności w obsłudze Rejestracji.
Joanna Ptaszek-Trzyna, MedycznaRejestracja.pl
|
Ustawa o jakości w ochronie zdrowia – co czeka placówki medyczne? Helena Wloka, AGM Przedsiębiorstwo Konsultingowe
|
Innowacyjne technologie – rozszerzona rzeczywistość na sali operacyjnej. Jacek Maćkowiak, RSQ Technologies
|
Kliniki.pl – czyli narzędzia do promocji placówki i budowania jej silnej marki
|
Najlepsza strategia obsługi pacjenta – jak dzięki matrycy skuteczności zaprojektować obsługę pacjenta w najlepszej formie?
Łukasz Laskowski, Poziom 4
|
Jak przeżyć kontrolę sanepid w placówce medycznej i nie zwariować? O czym warto pamiętać przed i w trakcie kontroli? Katarzyna Łempicka, Trener Biznesu
|
E-Doręczenia w placówce medycznej. Zasady funkcjonowania i terminy wprowadzenia. dr Wojciech Krówczyński, GRAWENA CONSULTING
|
Strategia – jak wyznaczyć strategię i podłączyć do niej ludzi tak, aby wszyscy zmierzali w obranym kierunku. Monika Sienkiewicz doradca ds. strategii i rozwoju
|
12:50-13:20
|
Przerwa kawowa
|
Nazwa sali
|
Świadczenia komercyjne (Sala B)
|
Współpraca z NFZ cz. 1 (Sala C)
|
Prawo medyczne (Sala D)
|
Zarządzenie zespołem cz. 1 (Sala E)
|
13.20-14:50
|
SŁOWO-MUZYKA-ZAPACH czyli jak zastosowanie tej sprawdzonej kompilacji zwiększy zyski w Twojej placówce?
Anna Banaszkiewicz-Rosińska, eGabinet.pl
|
Dostępność do świadczeń zdrowotnych, a organizacja harmonogramu przyjęć w podmiocie leczniczym. Katarzyna Adamska, Kancelaria Fairfield
|
$Prawna placówka – czyli jak prosto i zgodnie z przepisami zarządzać placówką medyczną?
dr Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego
|
Coaching zespołowy w placówce medycznej. Jak skutecznie wspierać i rozwijać zespoły pracownicze. Aleksandra Laskowska, CzasSzkolenia.pl
|
Sprzedaż można pokochać – co należy wiedzieć o procesie sprzedaży w celu promowania usług medycznych? Aleksandra Laskowska, Trener Biznesu
|
Pacjent u świadczeniodawcy, a wyniki kontroli RPP. Case study Michał Wicherski, Kancelaria Fairfield
|
Zakaz konkurencji personelu placówek medycznych dr Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego
|
Wyzwania dla systemów IT w medycynie Marek Żołnowski, Eurosoft
|
BOMBA WYBUCHŁA I CO DALEJ?
Strategie zarządzania sytuacjami kryzysowymi w komunikacji marek medycznych Dorota Gładkowska, Case Consulting
|
|
Myszka Miki u lekarza, czyli prawo autorskie w placówce medycznej dr Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego
|
Sekrety motywacji. Co demotywuje pracowników i obniża ich zaangażowanie?
Aleksandra Laskowska, CzasSzkolenia.pl
|
14.50-15.20
|
Przerwa kawowa
|
Nazwa sali
|
Marketing medyczny (Sala B)
|
Współpraca z NFZ cz. 2 (Sala C)
|
Bezpieczeństwo w sieci (Sala D)
|
Nowoczesny menedżer (Sala E)
|
15:20 -16.20
|
Czemu nie działa? – najczęstsze błędy w marketingu placówek medycznych i jak ich unikać.
Dorota Gładkowska, Case Consulting
|
Koordynacja opieki zdrowotnej. Pacjent w centrum uwagi. Katarzyna Adamska, Kancelaria Fairfield
|
Atak typu Ransomware – analiza zagrożenia dla organizacji i skuteczne metody przeciwdziałania w ochronie zdrowia.
Piotr Rybicki Centrum e-Zdrowia
|
„WIELKA PIĄTKA” czyli 5 zasad zarządzania placówką medyczną
dr Wojciech Krówczyński, GRAWENA CONSULTING
|
Wyróżnij się albo giń – skuteczny content marketing w placówkach medycznych.
Dorota Gładkowska, Case Consulting
|
Kontrola NFZ w podmiocie leczniczym, a rozliczanie świadczeń. Jak się przygotować? Michał Wicherski, Kancelaria Fairfield
|
Lepiej zapobiegać niż leczyć – rozpoznawanie i ochrona przed incydentami bezpieczeństwa. dr Wojciech Krówczyński, GRAWENA CONSULTING
|
Zwinne zarządzanie (ang. Agile Management) – potencjał i zagrożenia
Marta Chalimoniuk – Nowak, BCC
|
16:20 -16.35
|
Przerwa kawowa
|
Nazwa sali
|
Prawo i biznes medyczny (Sala B)
|
Sesja ogólna (Sala C)
|
Sesja ogólna (Sala D)
|
Zarządzenie zespołem cz. 2 (Sala E)
|
16:35 -17.35
|
Reklama wyrobów medycznych oczami prawnika. Jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości prawnej? Monika Dopieralska, SMOK Kancelaria Prawna
|
Jak znaleźć dobrą rejestratorkę? Profesjonalna rekrutacja pracowników Działu Obsługi Pacjenta Katarzyna Łempicka, Trener Biznesu
|
Naruszenia ochrony danych, przykłady naruszeń i postępowanie względem UODO dr Wojciech Krówczyński, GRAWENA CONSULTING |
Kolorowa współpraca z zespołem, czyli jak wykorzystać kolory osobowości współpracowników do właściwego zarządzania?
Łukasz Laskowski, Poziom 4
|
Medycyna estetyczna – jak minimalizować ryzyko ewentualnej odpowiedzialności prawnej, finansowej czy wizerunkowej? Małgorzata Bernatek, SMOK Kancelaria Prawna
|
Wprowadzanie funkcji opiekuna pacjenta w placówce medycznej – kiedy/czy warto? Katarzyna Łempicka, Trener Biznesu
|
Rola i znaczenie Inspektora Ochrony Danych w procesie przeglądu zgodności z RODO placówki medycznej dr Wojciech Krówczyński, GRAWENA CONSULTING
|
Jak działać dobrze i nie popełniać błędów, kiedy musisz zarządzać swoimi kolegami.
Łukasz Laskowski, Poziom 4
|
Zakończenie Konferencji
|