7.50 – 8.50
|
Rejestracja uczestników
Powitalna kawa
|
8.50 – 11.15
|
Uroczyste otwarcie konferencji
(Sala A)
|
Zarządzanie jakością placówki medycznej – wyzwanie menedżera ochrony zdrowia w czasie kryzysu
|
Pozyskiwanie i obsługa pacjentów online
|
Kontrola Rzecznika Praw Pacjenta – przebieg i zakres
|
Redukcja kosztów w placówkach ochrony zdrowia, dzięki innowacyjnym technologiom
|
11.15-12.00
|
Przerwa kawowa
|
Nazwa sali
|
Obsługa pacjenta
(Sala B)
|
Prawo w ochronie zdrowia
(Sala C)
|
Organizacja i kontrola placówki
(Sala D)
|
Zarządzanie w medycynie
(Sala E)
|
12.00-14:30
|
Roszczenia pacjentów wobec podmiotu leczniczego – czy można ich uniknąć?
|
Lepiej czy taniej? Czyli, jak budować wartość usług medycznych i właściwie uzasadniać podwyżki do pacjentów
|
Elektroniczna Dokumentacja Medyczna – przegląd aktualności związanych z procesem informatyzacji
|
Organizacja czasu pracy
|
Prezentacja partnera wydarzenia
|
Wirtualna rejestratorka – przyszłość obsługi pacjenta
|
Wyzwania dla systemów IT w medycynie
|
ELO ECM Suite – Rozwiązanie dla białej i szarej strefy w placówkach medycznych
|
Monitoring w placówce – czy, gdzie i jak dopuszczalny
|
Rola telefonicznej obsługi w budowaniu pozytywnych relacji z pacjentami. Standard profesjonalnej rozmowy telefonicznej.
|
Wymagania prawne z zakresu ochrony środowiska dla placówek medycznych
|
Witaj na pokładzie, czyli jak dobrze wdrożyć nowego pracownika?
|
Reklama podmiotów leczniczych
|
Kliniki.pl – czyli narzędzia do promocji placówki i budowania jej silnej marki
|
Projektowanie systemów wynagrodzeń pracowników, osób funkcyjnych i właścicieli w przedsiębiorstwie
|
Ustawa o jakości w opiece zdrowotnej- co z akredytacją POZ po 1 stycznia 2023r?
|
Znaczenie dokumentacji medycznej w postępowaniu sądowym. Błędy w dokumentacji medycznej i ich konsekwencje.
|
System konstruktywnej informacji zwrotnej, jako narzędzie eliminowania błędów w obsłudze pacjenta i skutecznego motywowania pozafinansowego pracowników.
|
Kontrola NFZ w podmiocie leczniczym. Praktyczne aspekty kontroli świadczeniodawców.
|
Dysfunkcje w zespole pracowniczym. Problemy we współpracy pomiędzy różnymi działami firmy.
|
14.30-15.10
|
Przerwa kawowa
|
Nazwa sali
|
(Sala A)
|
(Sala C)
|
15:10 – 16.45
|
Naruszenia ochrony danych i postępowanie względem Urzędu Ochrony Danych Osobowych
|
Aktualne programy unijne dla sektora ochrony zdrowia – podział środków, główne priorytety i terminy składania wniosków
|
Jak reagować na agresję pacjentów ? Jak postępować z opiniami zniesławiającymi w internecie? Prawa medyka w postępowaniu z agresywnym pacjentem.
|
Nowoczesne budowanie strategii – czarne łabędzie i metody scenariuszowe.
|
Najczęstsze skargi na placówki medyczne w zakresie RODO
|
Zarządzanie sytuacyjne zespołem w placówce medycznej.
|
Zakończenie Konferencji
|